9.13S - Θέματα Επιχειρηματικότητας
9.13S - Θέματα Επιχειρηματικότητας
Θέματα Επιχειρηματικότητας
Κωδικός: 9.13S
Εξάμηνο: 9 / Έτος: 5 (Επιλογής)
Διδάσκοντες: Ραγάζου Κωνσταντίνα, Τσάμπρα Μαρία
Ιστοσελίδα Μαθήματος: https://eclass.upatras.gr/courses/DEAPT265/
Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 3
Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):
Ύλη Μαθήματος
Ανάλυση αγοράς και χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων. Ανάπτυξη προϊόντος και οργάνωση παραγωγής. Διαχείριση καινοτομίας. Κατάρτιση τεκμηριωμένης Επιχειρηματικής Ιδέας και Επιχειρηματικού Σχεδίου (business plan).
Στόχοι Μαθήματος
Η κατανόηση των παραμέτρων που καθιστούν βιώσιμη και ανταγωνιστική μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Η εμπέδωση εργαλείων ανάλυσης του ανταγωνισμού και της ζήτησης στην αγορά. Η ανάπτυξη εργαλείων επιχειρηματικής οργάνωσης και διοίκησης.
Αποτίμηση
Οι φοιτητές εκπονούν ομαδικά απαλλακτική εργασία σε δυο φάσεις: (α) παρουσίαση τεκμηριωμένης επιχειρηματικής ιδέας και (β) κατάρτιση αναλυτικού επιχειρηματικού σχεδίου.
Βιβλιογραφία
- Κυριαζόπουλος Π., Βρυζίδης Λ. 2008. Εισαγωγή στην επιχειρηματικότητα. Αθήνα: Σύγχρονη Εκδοτική, (in Greek).
- Λαμπρόπουλος Π. 2008. Επιχειρηματικότητα. Σχεδιασμός και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην κοινωνία της πληροφορίας: Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις: Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συνεταιριστικές επιχειρήσεις, γυναικείες επιχειρήσεις. Αθήνα: Προπομπός - Σειρά: Ειδικές Επιστημονικές Εκδόσεις, (in Greek).
- Butler, D. 2014. Business Planning for New Ventures. A guide for start-ups and new innovations? Routledge (274 pages).
- Grit, R.2012. Making a Business Plan (2nd Edition) Routledge (108pages)