Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων ΜΒΑ» (ΜΒΑ Food Business Management) του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 01-07-2022 και ώρα 18:00 μ.μ. παρουσίαση της διπλωματικής εργασίας της κας ΚΑΡΡΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ με τίτλο «Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων (social media) και ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή».
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση μπορείτε να στείλετε ονοματεπώνυμο, ιδιότητα και τηλέφωνο στον επιβλέποντα καθηγητή, κ. Προκόπιο Θεοδωρίδη (Αν. Καθηγητή) (e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
Εκ μέρους της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής
Ο Διευθυντής του ΠΜΣ
Προκόπιος Θεοδωρίδης
Αναπληρωτής Καθηγητής