• +30 26410 74108-9
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 08:00 - 15:00

Βασιλική Μπουκουβάλα

Νέος Επιστήμονας Κάτοχος Διδακτορικού
Βασιλική Μπουκουβάλα
Βασιλική ΜπουκουβάλαΝέοι Επιστήμονες Κάτοχοι Διδακτορικού
Βαθμίδα: Νέος Επιστήμονας Κάτοχος Διδακτορικού, Γνωστικό Αντικείμενο: Επικοινωνία Μάρκετινγκ και Διαφήμιση, Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: boukouvala@upatras.gr, Γραφείο: Γραφείο 2.4, Γ. Σεφέρη 2, 2ος όροφος, Νέο κτήριο (Κτίριο 2), Ώρες Γραφείου: Πέμπτη 11:00-12:00 και 15:00-16:00.

Βασιλική Μπουκουβάλα

Ακαδημαϊκοί Τίτλοι

  • 2012-2019: Διδακτορικό
    Αντικείμενο: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
    Τίτλος: «Η τοποθέτηση επωνυμιών (brands) και επώνυμων προϊόντων (branded products) σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας – Παράγοντες που επιδρούν στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών»  
    Τμήμα/ Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
  • 2010-2012: Μ.Β.Α. Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων
    Τμήμα/ Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
  • 2005-2009 Πτυχίο: Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών
    Τμήμα/ Ίδρυμα: Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
  • Τοποθέτηση Προϊόντων
  • Διαφήμιση
  • Διαφήμιση στο Διαδίκτυο
  • Μάρκετινγκ

Δημοσιεύσεις

  • -“The Relationship Between Endorser Credibility and Brand Credibility in a High Intensity Plot Connection Placement Context”, (2019), 18th International Conference on Research in Advertising – ICORIA, Κρέμς, 27-29 Ιουνίου
  • The Endorser Credibility Model in a High Intensity Plot Connection Placement Context(2018), 17th International Conference on Research in Advertising – ICORIA, Universitat De Valencia, Βαλένθια, 21-23 Ιουνίου
  • -“Product placement and celebrity endorsement impact on consumer’s behavior: An empirical investigation”, (2014), 19thInternational Conference on Corporate and Marketing Communications - CMC, Universita Cattolica del Sacro Cuore, Μιλάνο 3-4 Απριλίου