6.11S - Βιομηχανική Οργάνωση
6.11S - Βιομηχανική Οργάνωση
Βιομηχανική Οργάνωση
Κωδικός: 6.11S
Εξάμηνο: 6 / Έτος: 3 (Επιλογής)
Διδάσκοντες: Μαυρομμάτη Αθανασία
Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 3
Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):
Ύλη Μαθήματος
-
Εισαγωγή
-
Από το μονοπώλιο στον τέλειο ανταγωνισμό
-
Ολιγοπώλιο
-
Στρατηγικές τιμής και στρατηγικές εκτός τιμής
-
Είσοδος και έξοδος
-
Τεχνολογία
Στόχοι Μαθήματος
Το μάθημα αυτό ασχολείται με την λειτουργία των αγορών και των κλάδων και συγκεκριμένα με τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται η μια με την άλλη. Το μάθημα εξετάζει ζητήματα ανταγωνισμού τιμών, τοποθέτησης προιόντων, διαφήμισης, έρευνας και ανάπτυξης κλπ. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να κατανοήσει την λειτουγρία των αγορών παραγώγων.
Αποτίμηση
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει:
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
- Επίλυση προβλημάτων σχετικών με το αντικείμενο
- Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας
Βιβλιογραφία
- Carlton Dennis, Perloff Jeffrey, Σύγχρονη Βιομηχανική Οργάνωση, BROKEN HILL PUBLISHERS LTD, 2017 (in Greek).
- Cabral LuisM.B., Βιομηχανική Οργάνωση, Κριτική, Αθήνα, 2003 (in Greek).
- Lipczynski J., Βιομηχανική Οργάνωση, BROKEN HILL PUBLISHERS LTD, 2011 (in Greek).
- LuisCabral‘Βιομηχανική Οργάνωση’ εκδόσεις Κριτική (in Greek).
- Lipczynski, Wilson, Goddard‘Βιομηχανική Οργάνωση: Ανταγωνισμός, Στρατηγική. Πολιτική’ εκδόσει Πασχαλίδη (in Greek).