• +30 26410 74108-9
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 08:00 - 15:00

9.13S - Θέματα Επιχειρηματικότητας

9.13S - Θέματα Επιχειρηματικότητας

Θέματα Επιχειρηματικότητας

Κωδικός: 9.13S

Εξάμηνο: 9 / Έτος: 5 (Επιλογής)

Διδάσκοντες:  Ραγάζου Κωνσταντίνα, Τσάμπρα Μαρία

Ιστοσελίδα Μαθήματος: https://eclass.upatras.gr/courses/DEAPT265/

Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 3

Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):

Ύλη Μαθήματος

Ανάλυση αγοράς και χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων. Ανάπτυξη προϊόντος και οργάνωση παραγωγής. Διαχείριση καινοτομίας. Κατάρτιση τεκμηριωμένης Επιχειρηματικής Ιδέας και Επιχειρηματικού Σχεδίου (business plan).

Στόχοι Μαθήματος

Η κατανόηση των παραμέτρων που καθιστούν βιώσιμη και ανταγωνιστική μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Η εμπέδωση εργαλείων ανάλυσης του ανταγωνισμού και της ζήτησης στην αγορά. Η ανάπτυξη εργαλείων επιχειρηματικής οργάνωσης και διοίκησης.

Αποτίμηση

Οι φοιτητές εκπονούν ομαδικά απαλλακτική εργασία σε δυο φάσεις: (α) παρουσίαση τεκμηριωμένης επιχειρηματικής ιδέας και (β) κατάρτιση αναλυτικού επιχειρηματικού σχεδίου.

Βιβλιογραφία

  1. Κυριαζόπουλος Π., Βρυζίδης Λ. 2008. Εισαγωγή στην επιχειρηματικότητα. Αθήνα: Σύγχρονη Εκδοτική, (in Greek).
  2. Λαμπρόπουλος Π. 2008. Επιχειρηματικότητα. Σχεδιασμός και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην κοινωνία της πληροφορίας: Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις: Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συνεταιριστικές επιχειρήσεις, γυναικείες επιχειρήσεις.  Αθήνα: Προπομπός  - Σειρά: Ειδικές Επιστημονικές Εκδόσεις, (in Greek).
  3. Butler, D. 2014. Business Planning for New Ventures. A guide for start-ups and new innovations? Routledge (274 pages).
  4. Grit, R.2012. Making a Business Plan (2nd Edition) Routledge (108pages)