• +30 26410 74108-9
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 08:00 - 15:00

8.16S - Μάνατζμεντ Αλυσίδας Προσφοράς

8.16S - Μάνατζμεντ Αλυσίδας Προσφοράς

Μάνατζμεντ Αλυσίδας Προσφοράς

Κωδικός: 8.16S

Εξάμηνο: 8 / Έτος: 4 (Επιλογής)

Διδάσκοντες:

Ιστοσελίδα Μαθήματος: https://eclass.upatras.gr/courses/DEAPT172/

Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 3

Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):

Ύλη Μαθήματος

  1. Εισαγωγή στην έννοια της «Διαχείρισης Αλυσίδας Προσφοράς»
  2. Περιγραφή του θεωρητικού υπόβαθρου της Δ.Α.Π.
  3. Τα χαρακτηριστικά της έννοιας του «κόστους συναλλαγής»
  4. Στρατηγική ΔΑΠ
  5. Η Διαχείριση Αλυσίδας Προσφοράς και ο τομέας τροφίμων.  Δ.Α.Π. στον τομέα τροφίμων: βασικές απαιτήσεις. Αποτελέσματα από τη Δ.Α.Π. στο χώρο των τροφίμων
  6. Ικανοποίηση του πελάτη /  ποιότητα υπηρεσιών logistics
  7. Συντονισμός Διαχείρισης Αλυσίδας Προσφοράς και Ζήτησης. Logistics και σύνδεση με την αλυσίδα προσφοράς
  8. Εσωτερική και εξωτερική ολοκλήρωση (integration) των logistics
  9. Συστήματα κάθετης ολοκλήρωσης /  franchise
  10. Η στρατηγική και ο σχεδιασμός logistics

Στόχοι Μαθήματος

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε:

  • Να εξηγούν την έννοια, το αντικείμενο και τη σημασία των logistics
  • Να αναλύουν  τους στόχους και τις στρατηγικές των δικτύων διανομής
  • Να περιγράφουν το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο ως φορείς των δικτύων διανομής
  • Να κατανοούν τη σημασία της πληροφόρησης στα δίκτυα διανομής
  • Να διακρίνουν τις συγκρούσεις και τις μορφές συνεργασίας των φορέων των δικτύων διανομής
  • Να αναλύουν τους παράγοντες επιτυχίας ενός συστήματος franchise

Αποτίμηση

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης,
  • Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων,
  • Επίλυση Προβλημάτων,
  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  • Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης
  • Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

ΙΙ. Παρουσίαση Ομαδικής /Ατομικής Εργασίας (20%)

Βιβλιογραφία

  1. LOGISTICS Μάνατζμεντ και Στρατηγική, Alan Harrison,Remko Van Hoek,Δ. Γιαννακόπουλος,Σ. Μοσχούρης, Έκδοση: 1/2012, Εκδόσεις ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΕΚΔΟΤΙΚΗ Μ.ΕΠΕ (in Greek).
  2. Μαλινδρέτος, Γ., 2015. Εφοδιαστική αλυσίδα, logistics και εξυπηρέτηση πελατών. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/5391, (in Greek).
  3. Martin Christopher, Logistics και διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, Έκδοση: 1/2012, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ (in Greek).
  4. Παπαβασιλείου N.  & Μπάλτας Γ., (2003), «Διοίκηση Δικτύων Διανομής & Logistics», Εκδόσεις ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΕΚΔΟΤΙΚΗ Μ.ΕΠΕ, Αθήνα (in Greek).