• +30 26410 74108-9
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 08:00 - 15:00

6.16S - Ψηφιακό Μάρκετινγκ

6.16S - Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Κωδικός: 6.16S

Εξάμηνο: 6 / Έτος: 3 (Επιλογής)

Διδάσκοντες: Θεοδωρίδης Προκόπιος

Ιστοσελίδα Μαθήματος

Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 5

Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):

Ύλη Μαθήματος

Στον πυρήνα του μάρκετινγκ βρίσκεται ο καταναλωτής και το ταξίδι μάρκετινγκ που πραγματοποιεί στην αγορά.  Σε αυτό το μάθημα παρουσιάζεται πώς η ψηφιακή επανάσταση έχει επηρεάσει την αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, της λειτουργίας του και πώς μπορεί να βοηθήσει να βελτιστοποιηθεί μία εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Η ύλη του μαθήματος δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αποκτήσουν την επάρκεια και την εξειδικευμένη γνώση που απαιτούνται προκειμένου να κατανοήσουν το αναγκαίο θεωρητικό και πρακτικό υπόβαθρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ υιοθετώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση και να είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν τις βασικές διαστάσεις της πρακτικής χρήσης εφαρμογών Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε οργανισμούς και τα κύρια ζητήματα που συνδέονται με την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.
  • Μπορούν να ανιχνεύουν τρόπους για να έχουν μία πετυχημένη προβολή ενός  ιστότοπου  μέσω τεχνικών Search Engine Optimization (SEO)
  • Σχεδιάζουν ψηφιακές καμπάνιες προβολής
  • Χρησιμοποιούν τα κατάλληλα κανάλια κοινωνικών μέσων για να προσελκύσουμε ένα κοινό
  • Μετρούν και να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες κοινωνικών μέσων
  • Αξιοποιούν και κατανοούν το μάρκετινγκ για κινητά και τα πλεονεκτήματα της μικρο-στόχευσης
  • Χρησιμοποιούν εργαλεία για την ανάλυση και αξιολόγηση της συνολικής δραστηριότητας ψηφιακού μάρκετινγκ.
Οι θεματικές ενότητες που υποστηρίζουν τους παραπάνω στόχους είναι οι εξής:
  • Online & Mobile shopping & η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή μέσα από τα κοινωνικά μέσα.
  • Σχεδιασμός & ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας
  • Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης SEO/SEM
  • Μορφές μέσων & τεχνικών ψηφιακής προβολής.
  • Μορφές προβολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Μέθοδοι και τεχνικές προσωποποίησης & συστάσεων.
  • Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση των κοινωνικών μέσων.
  • Κινητό ΜΚΤ – κινητές εφαρμογές & Mobile marketing/advertising/apps.
  • Διαδικασίες και τεχνικές Αναλυτικής διαδικτύου.

Στόχοι Μαθήματος

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Αποτίμηση

Α) Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
  • Ερωτήσεις ανάπτυξης

Β) Ομαδική εργασία (40%)

Βιβλιογραφία

  1. Βλαχοπούλου Μάρω, (2019), Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Από την θεωρία στην πράξη, ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΕΚΔΟΤΙΚΗ Μ. ΕΠΕ
  2. Ανδρονίκη Κάβουρα, (2016), Επικοινωνία και Διαφήμιση στα Mέσα Kοινωνικής Δικτύωσης, ΔΙΟΝΙΚΟΣ
  3. Βλαχοπούλου Μάρω , Δημητριάδης Σέργιος, (2013), Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΕΚΔΟΤΙΚΗ Μ.ΕΠΕ
  4. Σιώμκος Γεώργιος, Τσιάμης Ιωάννης, (2019), Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, BROKEN HILL PUBLISHERS LTD
  5. Strauss, Judy and Frost, Raymond, (2012,) E-marketing. 6th ed. Boston, [Mass.]: Pearson.
  6. Chaffey, Dave (2009), Internet marketing: strategy, implementation and practice. 4th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall.
  7. Ryan, D. (2014 ), Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation, Kogan Page Limited.
  8. Pulizzi,J.(2014) Epic Content Marketing, Mcgraw Hill Education