• +30 26410 74108-9
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 08:00 - 15:00

6.11S - Βιομηχανική Οργάνωση

6.11S - Βιομηχανική Οργάνωση

Βιομηχανική Οργάνωση

Κωδικός: 6.11S

Εξάμηνο: 6 / Έτος: 3 (Επιλογής)

Διδάσκοντες: Μαυρομμάτη Αθανασία

Ιστοσελίδα Μαθήματος

Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 3

Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):

Ύλη Μαθήματος

  1. Εισαγωγή

  2. Από το μονοπώλιο στον τέλειο ανταγωνισμό

  3. Ολιγοπώλιο

  4. Στρατηγικές τιμής και στρατηγικές εκτός τιμής

  5. Είσοδος και έξοδος

  6. Τεχνολογία 

Στόχοι Μαθήματος

Το μάθημα αυτό ασχολείται με την λειτουργία των αγορών και των κλάδων και συγκεκριμένα με τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται η μια με την άλλη. Το μάθημα εξετάζει ζητήματα ανταγωνισμού τιμών, τοποθέτησης προιόντων, διαφήμισης, έρευνας και ανάπτυξης κλπ. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να  κατανοήσει την λειτουγρία των αγορών παραγώγων.

Αποτίμηση

 Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  • Επίλυση προβλημάτων σχετικών με το αντικείμενο
  • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

Βιβλιογραφία

  1. Carlton Dennis, Perloff Jeffrey, Σύγχρονη Βιομηχανική Οργάνωση, BROKEN HILL PUBLISHERS LTD, 2017 (in Greek).
  2.  Cabral LuisM.B., Βιομηχανική Οργάνωση, Κριτική, Αθήνα, 2003 (in Greek).
  3. Lipczynski J., Βιομηχανική Οργάνωση,  BROKEN HILL PUBLISHERS LTD, 2011 (in Greek).
  4. LuisCabral‘Βιομηχανική Οργάνωση’ εκδόσεις Κριτική (in Greek).
  5. Lipczynski, Wilson, Goddard‘Βιομηχανική Οργάνωση: Ανταγωνισμός, Στρατηγική. Πολιτική’ εκδόσει Πασχαλίδη (in Greek).