GFBM_2.2C ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Κωδικός: GFBM_2.2C

Εξάμηνο: 2 / Έτος: 1 (Υποχρεωτικο)

Διδάσκοντες: Μπεληγιάννης Γρηγόριος

Ιστοσελίδα Μαθήματος:

Ώρες Θεωρίας (ανά εβδομάδα): 3

Ώρες Φροντιστηρίου/Εργαστηρίου (ανά εβδομάδα):

Ύλη Μαθήματος

  1. Δικτυωτή Ανάλυση
  • Εύρεση Συντομότερης Διαδρομής (Shortest Path)
  • Eύρεση Βέλτιστου Ζευγνύοντος Δέντρου (Minimum Spanning Tree)
  • Εύρεση Μέγιστης Ροής Δικτύου (Maximum Flow)
  1. Διαχείριση Έργων 
  • Μέθοδος PERT/CPM
  • Διαχείριση έργου σε συνθήκες αβεβαιότητας
  • Συμπίεση έργου
  1. Θεωρία Παιγνίων
  • Δέντρα Αποφάσεων
  • Παίγνια Πλήρους Πληροφόρησης
  • Παίγνια Ελλειπούς Πληροφόρησης
  • Λύσεις Παιγνίων Δύο Παικτών
  • Παίγνια Δύο Παικτών Μηδενικού Αθροίσματος
  • Παίγνια Κατά Bayes

Στόχοι Μαθήματος

Να μπορούν οι φοιτητές να επιλύσουν βασικά προβλήματα Δικτυωτής Ανάλυσης, Διαχείρισης Έργων και Θεωρίας Παιγνίων. 

Αποτίμηση

Η εξέταση του μαθήματος αποτελείται από:

  • Εβδομαδιαίες εργασίες (30% του τελικού βαθμού).
  • Γραπτή εξέταση (70% του τελικού βαθμού).

Βιβλιογραφία

  1. Γεώργιος Σ. Οικονόμου, Ανδρέας Κ. Γεωργίου, Ποσοτική Ανάλυση για τη Λήψη Διοικητικών Αποφάσεων, Τόμος Β', Εκδόσεις Ευγ. Μπένου, Αθήνα 2011 (in Greek).
  2. Παντελής Υψηλάντης, Επιχειρησιακή Έρευνα - Εφαρμογές στη Σύγχρονη Επιχείρηση, 4η Έκδοση, Εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα 2012 (in Greek). 
  3. Ευάγγελος Φ. Μαγείρου, Παίγνια και Αποφάσεις: Μια Εισαγωγική Προσέγγιση, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα 2012 (in Greek).
  4. Richard Bronson, Govindasami Naadimuthu, Επιχειρησιακή Έρευνα, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα 2010 (in Greek).

 

Τελευταία Ενημέρωση: 2018-09-28